55+ en meer trappen door China en Noord Vietnam - Reisverslagen van Ria de Hoog - WaarBenJij.nu 55+ en meer trappen door China en Noord Vietnam - Reisverslagen van Ria de Hoog - WaarBenJij.nu

55+ en meer trappen door China en Noord Vietnam

Hallo Luitjes, lezers,

Wij vertrekken komende weekend voor, ja wel 8 weken lang naar China en Noord Vietnam. Op de fiets met twee fietstassen als bagage en veel moed lef en bovenal een goed humeur.

Tot nu toe kwamen wij op eerdere fietstochten fantastische, vriendelijke mensen tegen, altijd bereid ons de dingen van hun land uit te leggen en te laten zien.
We hopen ook deze keer deze rijkdom van het leven te ontmoeten en te mogen beleven.

03 December 2014

laatste dag van de reis

27 November 2014

Tropical in Vietnam

20 November 2014

Verlaten opnieuw Hanoi

16 November 2014

Al weer een week voorbij

11 November 2014

In lang Dat
Ria

Junior en ik gaan met z'n tweetje trappen door China en Noord Vietnam. We spreken geen Chinees of vietnamees maar nemen onze fietsen, handen en voeten mee om te communiceren. We zouden het leuk vinden als onze kinderen, familie, vrienden en kennissen ons volgen via dit medium. Op deze wijze houden we contact met elkaar en ook al is het op afstand we leven met elkaar mee.