nog 3 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Kunming, China van Ria Hoog - WaarBenJij.nu nog 3 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Kunming, China van Ria Hoog - WaarBenJij.nu

nog 3 dagen voor vertrek

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

12 Oktober 2014 | China, Kunming

Hallo luitjes,

Nog 3 dagen en dan vertrekken wij. Stres om het werk af te krijgen en goed af te ronden. Altijd op het laatst nog van alles, hoe krijgen anderen dit toch altijd in ogenschijnlijke rust voor elkaar nou ik niet dus.

Thuis al net zo'n georganiseerde troep. Alles op stapels wat mee moet lijstje met to do en wat mee moet enz enz.

Ja nog 72 uur en dan vliegen we weg, naar ja waar heen, in ieder geval voor mij een droom verwezenlijken, ver weg voor een wat langer verblijf bijzondere ontmoetingen aangaan en de mensen die mij lief zijn achter laten.



  • 10 Oktober 2014 - 08:45

    Nelleke Van Den Berg:

    Ha Ria!

    Succes met de laatst inpakstress! en ik houd je blog in de gaten!

    Groetjes!

  • 11 Oktober 2014 - 10:35

    Linda:

    'Houd jullie in de gaten',wij wensen jullie leuke bijzondere ontmoetingen toe!
    Take care,ook elkaar niet uit het oog verliezen,Ciao,hans&linda

  • 12 Oktober 2014 - 01:40

    Ria De Hoog:

    Singapore

  • 12 Oktober 2014 - 20:59

    Doortje:

    volgens mij zijn jullie al flink onderweg, ik ga jullie volgen, een soort mee op reis

  • 13 Oktober 2014 - 05:59

    Ria De Hoog:

    Hoi lui, doe nu maar even kort heb net een heel verslag gedaan maar waar dat is naar de Chinezen denk ik. We zijn aangekomen het weer bewolkt heeft geregend nu droog. Wel mist of smok ik weet het niet, in iedergeval een kleine werelid. Vanmorgen om 6 u . wakker getoeterd Door het volkslied dacht dat ik de komende 8 weken kon uitslapen, nee dus. Maar je hoort mij niet klagen het is fantastisch hier.
    Gisteren veilig gegeten hotpot een pan heet water op tafel waar jezelf veel groenten in kan doen en hup eten maar geen vlees (domino een beetje maar de vellen die er bij zaten niet) voor de deur van het restaurant hadden we al gezien dat de kippen werden geplukt bah. Wij gaan nu een tour maken door de stad met de fiets kijken of we de brommers kunnen ontwijken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ria

Junior en ik gaan met z'n tweetje trappen door China en Noord Vietnam. We spreken geen Chinees of vietnamees maar nemen onze fietsen, handen en voeten mee om te communiceren. We zouden het leuk vinden als onze kinderen, familie, vrienden en kennissen ons volgen via dit medium. Op deze wijze houden we contact met elkaar en ook al is het op afstand we leven met elkaar mee.

Actief sinds 07 Okt. 2014
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 18330

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2014 - 05 December 2014

55+ en meer trappen door China en Noord Vietnam

Landen bezocht: