ontdekken van kunming - Reisverslag uit Kunming, China van Ria Hoog - WaarBenJij.nu ontdekken van kunming - Reisverslag uit Kunming, China van Ria Hoog - WaarBenJij.nu

ontdekken van kunming

Door: RIa

Blijf op de hoogte en volg Ria

13 Oktober 2014 | China, Kunming

Vanmorgen twee stukjes geschreven de ene ik weet niet waar dat zit de ander zit tussen de reacties. Het gaat weer lekker allemaal, het probleem is een nieuwe site dit heb ik nog nooit gedaan maar leek mij leuk en een nieuwe I. Pad waar ik nog niet zo goed mee om kan gaan. Maar goed ik doe mijn best.
We zijn een rondje door de stad gefiest, mega druk en je moet op letten. Relax om je heen kijken kan niet, want alles schiet langs je heen. Vooral de auto's zijn gestoord. Zjj rijden gewoon door, maak niet uit van welke kant ze komen of het licht op rood staat of niet of rechtsaf slaan, nee ze pakken als ze de kans krijgen gewoon iemand mee. In de pikorde is het zwaks de voetganger en dan de fiets.
we hebben een mooie tempel bezocht met de dikke boedha van goud, de lu ht van wierook zitnog in mijn kleding. En de eerste 30 km zijn gereden, nu de rest nog.
Het eten was weer een kunstje apart, wat fijn was dat ze een platenboek hadden waar het eten op stond, heerlijk gegeten en ik heb het jn het chinees laten opschrijven. Als ik dit nml steeds doe dan heb ik straks een hele lijst met eten wat lekker is, zo maken we in de loop van de weken onze eigen dinerkaart.
Nu ga ik slapen het is nog vroeg maar morgen om 5.30 opstaan 7 uur na het ontbijt weg, op de fiets, naar het busstation. De eerste km leggen we per bus af anders moeten we over de snelweg en dat mag niet, he ze hebben dus toch regels. Gaan naar Dali een mooi oud stadje ben benieuwd! Misschien dat we daar geen internet hebben dan kunnen we ook niet schrijven maar wie weet.

Gr uit kunming!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ria

Junior en ik gaan met z'n tweetje trappen door China en Noord Vietnam. We spreken geen Chinees of vietnamees maar nemen onze fietsen, handen en voeten mee om te communiceren. We zouden het leuk vinden als onze kinderen, familie, vrienden en kennissen ons volgen via dit medium. Op deze wijze houden we contact met elkaar en ook al is het op afstand we leven met elkaar mee.

Actief sinds 07 Okt. 2014
Verslag gelezen: 11840
Totaal aantal bezoekers 18247

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2014 - 05 December 2014

55+ en meer trappen door China en Noord Vietnam

Landen bezocht: